Garantie
Garantie
Op de artikelen die je bij ons koopt, ontvang je garantie. We geven geen garantie op showroommodellen. Ook geldt de garantie niet op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel, normale slijtage en onoordeelkundig gebruik van het meubel. Verder geldt de garantie niet bij niet of onjuist onderhoud van het meubel of op installatie, (de)montage, wijziging of reparatie door jezelf of derden.
De garantievoorwaarden kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden.
Klacht
Heb je een klacht over je product? Wat vervelend! Meld je klacht via klantenservice@blackk-interiors.nl Vermeld daarbij je ordernummer, een duidelijke beschrijving (bij beschadigingen bijvoorbeeld de grootte) en voeg waar mogelijk zoveel mogelijk foto's toe aan de melding.
Vermeld hierbij:
· het ordernummer
· over welk meubel het gaat
· een duidelijke omschrijving van de klacht
· voeg waar mogelijk foto’s toe (hoofd-, detail- en verhoudingsfoto).
Zo hebben onze medewerkers een goed beeld van de klacht en kunnen zij hier snel mee aan de slag.
Vragen
We staan altijd klaar om je te helpen met al je vragen. Maar voordat je op het punt staat contact met ons op te nemen, hebben we het antwoord misschien al voor je beschikbaar. Klik op de vragen om de antwoorden te zien..
Contact opnemen
Kun je het antwoord niet vinden? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via chat, telefoon of e-mail.